Subject: Ed: Concerta availability
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 09:38:44 +0300

Saatja: Kadi Heinsalu <[email-masked]>
Saatmisaeg: laupäev, 30. märts 2024 07:09
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Ed: Concerta availability

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Carmen Katariina

Kirjutan veelkord Concerta asjus. Nimelt otse ettevõttest uurides selgus,
et ei ole aprillis midagi tulemas teistest riikidest. Allpool on vastus.
Kas ravimiamet saaks üle kommenteerida, et kas siis luhtus partiide
otsimine või mis juhtus. Ja kas on tulemas seda analoogravimit Mefedat
aprillis?

Nad lubavad tarne taastumist juuni alguses.

Concerta asjus ju tervisekassa tegi lausa 7.03 otsuse välismaised partiid
hüvitada nagu Eesti omad - kõik siis asjata?

Tegin teie allikatele tuginedes sellise loo mõni nädal tagasi:
https://www.mu.ee/uudised/2024/03/11/concerta-voorkeelset-partiid-on-oodat
a-aprillis

<https://www.mu.ee/uudised/2024/03/11/concerta-voorkeelset-partiid-on-ooda
ta-aprillis>

<https://www.mu.ee/uudised/2024/03/11/concerta-voorkeelset-partiid-on-ooda
ta-aprillis> Concerta võõrkeelset partiid on oodata aprillis

Ametnikud ajavad asju, et aprillis jõuaks Eestisse eripartii võõrkeelses
pakendis ja väiksemates doosides ATH ravimit Concerta, mis on pikema
toimeaja tõttu lühitoimelistele alternatiiv. Tarneraskus on kestnud mitu
kuud ja kestab suveni.

www.mu.ee <http://www.mu.ee>

Tervitades

Kadi Heinsalu

Meditsiiniuudiste peatoimetaja

  _____

Saatja: CE&B Communications Team <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: laupäev, 30. märts 2024 06:49
Adressaat: Kadi Heinsalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Concerta availability

Dear Mrs. Kadi Heinsalu

We regret to inform you of the current shortage of Concerta
(methylphenidate), in Estonia, caused by manufacturing delays, limited
availability of methylphenidate, and increased demand. There is no
available stock from other countries to alleviate this issue. Efforts are
underway to resume shipments supposedly beginning of June and we are
continuously updating the Estonian Agency of Medicines on our progress.

We fully understand the importance of this medication to the patients, and
we are actively working towards restoring the supply.

Thank you for your inquiry.

Best regards,

Ziva Janez

Senior Manager Communications and Public Affairs Central Europe & Baltics

J&J Innovative Medicine